Inspelen op het gedrag van mensen

Serious gaming en gamification wordt veel meer ingezet tijdens ontwikkel- en verandertrajecten. Gamification kan in de kleinste vorm al effect hebben, zoals de 'Profielsterkte'-balk van LinkedIn die mensen motiveert om hun profiel uit te breiden. Het is belangrijk om te weten hoe je gedrag kan beïnvloeden en wat voor effect dat heeft. Wij weten wat werkt, hoe het werkt en waar het ingezet kan worden.

Mee met de voordelen van de digitale wereld

Een ontwikkeltraject, online training, een presentatie, een training of een verandertraject ontwikkelen gebeurt altijd in samenwerking. Er moeten namelijk goede kaders geschept worden van wat een organisatie wil bereiken en hoe dit geïntegreerd kan worden. Zo zullen de voordelen nog beter uit de verf komen! Welke voordelen er zijn? Onder andere zijn mensen meer betrokken, nemen stof sneller op, zijn gemotiveerd om ermee aan de slag te gaan en zullen meer autonomie ervaren.

Gamification kan overal worden ingezet

Een interactieve training over onderhandelen om mensen nog meer te betrekken bij de stof of een interactief adviesrapport aanleveren voor Schiphol om mensen op een leuke manier te betrekken bij het advies zijn twee voorbeelden van gamification uit ons portfolio. Gamification is leuk om toe te passen en ook nog eens effectief. Zelfs de kleinste veranderingen kunnen een groot effect hebben.

Wij zorgen ervoor dat het effect heeft

Voor ons is het belangrijk dat het werkt! Daarom baseren we alles wat we ontwikkelen op evidence based technieken. Daar word je als organisatie niet alleen blij van, maar de mensen die ermee moeten werken ook.

Mensen motiveren, gedrag veranderen en/of vaardigheden aanleren is iets waar we ons dagelijks mee bezig houden. Vraag naar onze ervaringen op het gebied van gamification, serious gaming en business games.

Vraag ons portfolio op

of drink een kop koffie met ons